Villa Augustus in Dordrecht


Onderweg naar Zeeland zijn Wim en ik op aanraden van vrienden 
gaan lunchen bij Villa Augustus in Dordrecht.
Het is een hele leuke gelegenheid, groen, gezellig en vriendelijk.
In een van oorsprong watertoren zit nu een hotel, 
er zijn feestelijke ruimtes voor een bruiloft of high tea
er is een kas en een grote kruiden- en groentetuin, 
en een heel uitgebreid restaurant met terras, 
waar we heerlijk hebben gegeten en een winkel.



In die winkel (markt) heb ik mijn ogen uitgekeken:






Er is van alles te koop: 
Servies, linnengoed, spulletjes om je huis te pimpen, 
leuke kadootjes, heerlijke taartjes, brood en jam
en nog heel veel meer wat inspireert 
om zelf weer wat te gaan doe-het-zelven...


Een kroonluchter van allerlei plastic 'dingetjes'
  
  koffertjes, kookboeken, kaarten, lampen, speelgoed 
en bijvoorbeeld dit ladekastje met geheimzinnige inhoud

Enne... alle mensen die in de bediening werken 
hebben een leuk schort aan, zoals onder andere deze:
Daar kom ik later nog op terug!
Maar vooralsnog zou ik iedereen in de buurt van Dordrecht 
willen aanraden een bezoekje te brengen aan villa Augustus.
Het is echt een belevenis!




1 opmerking:

  1. Villa Augustus is steeds een beetje vakantie! Wij kochten vorige keer de lekkere olijfolie voor thuis, geeft een instant-vakantiegevoel.

    BeantwoordenVerwijderen