Schier




Mijn broer vierde zijn 50e verjaardag op Schiermonnikoog. Een heel weekend naar Schier, dat was best een onderneming. Vrienden en familie uit het hele land togen naar het hoge noorden en ook wij namen op een zonnige vrijdag de boot.





Hier vond het alles plaats, een oude school, 
nu een heel gezellige feestlocatie.

Aan de voorkant was een lichte woonkeuken, daar drinken we koffie en konden we eten.


In de andere ruimte was het vaak wat rustiger en werd gelezen of gepuzzeld.
Met een likeurtje erbij voor wie dat wilde... 

Mark, de vriend van mijn nichtje Marianne, hier rechts op de foto 
hebben wij alle dagen in de weer gezien met zijn fototoestel.
Gelukkig mocht ik foto's van hem plaatsen, want ik vind ze erg mooi.

 



  Het eiland staat vol met leuke huisjes met oranje dakpannen.
Morgen post ik de fotoserie die Mark maakte op het strand!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten