Hoe word je rijk?



Waarschijnlijk als laatste  
in bloggend en vloggend Nederland 
heb ik www.sochicken.nl 
|  broeden op een leuker leven | 
ontdekt.


Jelle Hermus vertelt er het volgende over zichzelf:

Wat ik doe




Op soChicken deel ik de levenslessen die ik opdoe. Mijn talent is ingewikkelde dingen simpel en leuk maken. Ik haal mijn inspiratie uit boeken (van persoonlijke groei tot systeemtheorie), uit de obstakels die ik overwin, door te observeren, te filosoferen en eindeloos te kletsen (blaatschapen, zoals Billy het noemt). Mijn conclusie is dat een leven dat draait om vrijheid, blijheid & betekenis véél simpeler is dan de meeste mensen denken. En met de tips en inspiratie die ik deel wil ik je graag laten zien hoe ik het aanpak, en hoe jij hetzelfde kunt doen.


Als opruimcoach vind ik het natuurlijk heerlijk om zijn
artikelen te lezen over ontspullen en minimaliseren.

En ik zag er allerlei inspirerende video´s met titels als: 
Leren genieten van kleine dingen, vier tips!
Positief omgaan met klimaatverandering!
Hoe word ik gelukkig?



Maar ik veerde op bij deze video: 

Vooral ook omdat ik het helemaal met hem eens ben.
Bekijk hier het filmpje

PS Wie gratis gebruik wil maken van mijn super handige digitale huishoudboekjes
om meer overzicht en grip op de geldzaken te hebben is van harte welkom! 
Hoe dat werkt kun je hier in deze binnenkant blogpost lezen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten