De doorgeef-cadeautjes-koffer-reis!


                                                              Hoe het verder ging....


Anne gaf het koffertje door aan Anke.
Anke doet hier verslag:

Afgelopen week stond mijn vriendin Anne voor de deur met een wel heel bijzonder verhaal.
Ze mocht een koffertje met cadeaus doorgeven en dat doorgeven deed ze aan mij, zo lief!

Ik mocht een cadeau uitzoeken uit het koffertje om het vervolgens zelf weer door te geven.

Ik heb gekozen voor de ‘Een opgeruimd leven scheurkalender 2017’, erg handig, met leuke tips.

Aan de cadeautjes heb ik vijf handgemaakte enveloppen toegevoegd. Altijd leuk om iemand iets aardigs in te kunnen opsturen.

Graag geef ik het koffertje door aan Josefien.
Ik ben heel benieuwd hoe de reis verder zal gaan.
Anke


even teruglezen hoe dit zo kwam?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten