Aankleedpoppen....




 Wat vond ik dat vroeger superleuk, een aankleedpop.
Het was maar bedrukt papier, maar toch was die pop heel 'echt'. 
Soms hadden we geluk en kreeg je die aankleedpoppen ergens bij. 
Dan ging ik eerst alles netjes uitknippen en zo kon ik er uren zoet mee zijn...

Ik vond het vooral heel leuk om te zien dat hetzelfde poppetje 
er echt heel anders uit kon zien, alleen met andere kleren en spullen... 
En dat is volgens mij de begin gedachte van ontwerpen:
'Hoe kan het ook heel anders worden?'



2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb de mijne kortgeleden van mijn ouders terug gekregen, zo leuk en bijna 45 jaar oud!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik wel heel benieuwd naar, misschien vind je het leuk om foto's te maken en die mij te mailen, daar zit misschien wel weer een blogje in...
      fijne dag, Jacquelien

      Verwijderen