Vintage: oranje jaren-70 wekkertje....

 


 
Bij het opruimen van de spullen van mijn moeder
- die maar een zorgappartementje is verhuisd -
zijn we, naast een heleboel rommel,
toch ook wel wat leuke dingen tegen gekomen.
Tenminste ,dingen die ik zelf leuk vond.
Niemand had belangstelling voor dit jaren-70 wekkertje.
Vintage: elektrisch met een snoertje en een aangenaam geluidje.
Het wekkertje doet het nog prima en heeft een vrolijke, oranje kleur!
Hij krijgt een vast plekje naast mijn bed... 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Leuk!!!!

    begin van een 2e leven en een wekker met een herinnering!!

    hou hem levend!

    Marrian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er leuk uit - ik had vroeger een bruine! Maar nu het 's morgens zo donker is vind ik alle wekkers alleen maar uiterst irritant.......

    BeantwoordenVerwijderen