Het jolijt ontbijt...

 
 
Daar zaten we dan bij de Hema met ons ontbijtje voor 1 euro,
(correctie 1,50 want opgeleukt met wat bacon op het omeletje en een lekkere cappuccino...)
 
De bedoeling was om samen een inspirerende consuminder-kring te vormen,
om 'van-niets-toch-iets-te-maken' en gezellige bespaartips te delen.
 
Maar al op onze eerste bijeenkomst hebben we ons doel uitgebreid tot 'opvrolijk' ontbijt.
Dat kwam zo: Tea vertelde dat ze voor leefstijlcoach heeft gestudeerd.
Dat leek mij toch ook zo leuk om te doen want: 
'Ik weet het altijd heel goed voor iemand anders!'
En dat had Corrie nou ook.
Waarop we de slappe lach kregen.
 
En toen maar hebben besloten om - bij een croissantje - 
elkaars leven te coachen en in een moeite door elkaar en onszelf op te vrolijken.
Mogelijke nieuwe werknaam:
'Het jolijt ontbijt!'
 
Dus 20 november hebben we weer een afspraak.
Wie ook wil mee-opvrolijken is van harte welkom bij de Hema om 9 uur!
 
PS Tea kijkt hier wat donker maar dat ligt niet aan haar.
Ze was juist erg vrolijk, maar de mevrouw die de foto nam had eerst op de zoom knop gedrukt
en het duurde erg lang voor we hadden ontdekt hoe we die weer in de goede stand kregen. 
Afijn, het was toch erg gezellig....
 

3 opmerkingen:

  1. Hihihi wat gezellig toch zo'n ontbijtje. En och ooit komt dat consuminderen vanzelf ter sprake. Heel veel plezier samen! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat lijkt me dát nou leuk! Jammer, ik woon te ver van Z. af, én ik moet werken op donderdagmorgen... Ik heb jullie wel getipt aan een hele leuke ex-collega!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb al een rectie gekregen van niemand die dit ook in de Hema in Kampen wil gaan doen...
      Woont niet iedereen wel in de buurt van een Hema?
      Dus: Waarom begin je niet zo iets bij de dichtstbijzijnde Hema?
      Een oproepje doen op een dag dat je niet hoeft te werken, en kijken wat er beurt... Gewoon omdat we allemaal behoefte hebben aan mooie en leuke momenten in ons leven met al die wereldellende... toch?
      Heel veel plezier alvast, een mooie zondag gewenst! Jacquelien

      Verwijderen