Give away: Drie foto's op canvas!

 
Van www.webprint.nl mag ik
drie foto's op canvas van 20 bij 20 cm
weggeven aan een van de lezers van mijn blog.
 
Wie deze prachtige kwaliteit foto's op canvas graag zou winnen
kan onder aan dit blogbericht te reageren
door op 'opmerkingen' te klikken.
1 oktober zal ik de winnaar bekend maken
 
 Ter inspiratie hieronder een aantal leuke (familie)portretten
die ik van pinterest heb gehaald. 
 
Hoe leuk is het niet om iets dergelijks in je eigen situatie te gaan maken
en ze dan ook nog (voor nop) op canvas aan je muur te kunnen hangen?  
 
 
 




 
 
 PS
 Natuurlijk vind ik het ook leuk als je Binnenkant volgt op Twitter : 
 
of Binnenkant een like geeft op Facebook :
 
 

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik loot graag mee. En die foto's inspireren zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's. Ik loot ook graag mee, heb genoeg mooie foto's die ik nog eens op canvas zou willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wa een leuk idee,en de familefoto´s die ter inspiratie zijn, vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk,ik loot graag mee ik heb nog een mooie foto die een canvas verdient

    Groetjes Marit
    italieganger at gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een leuke weggever, die zou ik ook wel willen winnen! ik loot graag mee!
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met veel plezier volg ik al een poos je blog en daar ik binnen de tijd van 9 weken 2x trotse oma geworden ben van kleinzoon Mees en Loek, weet ik wel wat ik met deze leuke prijs zou doen. Dank voor de kans dit weggeefje te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is leuk, en ik loot graag mee
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen