Huis, tuin en keuken geluk (2)


Dit is nog steeds het idee:
Ik ga elke week een paar dingen in mijn huis, tuin en keuken
waar ik blij mee ben pardoes fotograferen.

Niet teveel over nadenken dus. 
Ik ben zelf ook benieuwd welke dingen dit zijn...

Alles wat ik nooit op de foto blijk te zetten
mag zich dan zo langzamerhand opmaken voor
een spoedig afscheid en vertrek uit mijn huis, tuin of keuken! 
  
  
de keukenplank boven het aanrecht
met de poes-theepot van mijn oma, de melkbekers en geborduurde keukenspulletjes

 basilicum, bieslook en tijm staan klaar bij de keukendeur


    een zomerse maaltijd buiten op het terras


de jasmijn staat in volle bloei

 PS onderaan dit bericht staat het Label: huis, tuin en keuken geluk
wie daar op klikt kan alle edities achter elkaar bekijken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten