Olympisch dekentje...

  
Net toen de olympische sporters werden gehuldigd in Assen
was ik de laatste wol (die ik ergens op zolder vond) aan het opbreien.
 
 
Het is een dekentje geworden om op koude avonden
lekker over je heen te leggen als je stil op de bank zit of een dutje doet...
 
Het geheel heeft een strand-achtige structuur...
  
 
 
 Het was dikke wol die ik niet wilde voeren,
zoals bij een dit eerder gemaakte dekentje dat een voering heeft van wollen vilt.
 
 
 ik heb er voor gekozen om hem aan beide kanten hetzelfde te maken
zodat er geen voor of achterkant is ontstaan.
 
Dit maakte mijn olympisch breiwerkje wel lekker makkelijk
zodat ik ondertussen al mijn aandacht bij de sporters kon houden.
 
Als laatste heb ik de blauwe draad er door geregen
om hem toch iets kleur te geven.
Best tevreden! 

 

1 opmerking:

  1. Erg leuk geworden, goed idee! Ik ga ook eens in mijn wolmand zoeken. Groetjes, Marcha

    BeantwoordenVerwijderen