Voor Guus en Daan...

 
 
 
Mijn vriendin Guusje is op 21 december voor 7e en 8e keer oma geworden.
Haar dochter Roos heeft een meisjestweeling op de wereld gezet.
 
Ze stuurde het - onderstaande - ontroerende mailtje: 

 Lieve familie en vrienden,
 
Ze zijn geboren, de tweeling van Roos en Stefan!
Het zijn 2 prachtige meisjes, allebei 6 pond ( op een paar gram na)
Eerst kwam Guus en 15 minuten later Daan.
Het was ingeleide bevalling, het duurde lang en was heftig.
Het werd op het eind erg spannend omdat Daan dwars/stuit lag en gedraaid moest worden.
Wat een power en moed, de gynaecologen loodsten geweldig en Roos deed het!

Ik zit weer te huilen nu ik dit schrijf.
Voel trots en diep respect voor Roos, voor vrouwen en voor het leven .
 
Een mooier begin van de kersttijd hadden we ons niet kunnen wensen.
Guusje en Piet

 
 
Een mooie aanleiding om weer eens achter de naaimachine te gaan zitten.
 
Op oudejaarsdag heb ik
- luisterend naar de Top 2000 -,
deze twee slabbetjes gemaakt.
(van een oude theedoek en wat restjes stof)
 
Mijn beste wensen voor deze tweeling heb ik er stilletjes in mee gestikt...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten